سوالات متداول

رسالت صفحه پرسش های متداول در وب سایت ها این است که سوالاتی که به صورت معمول همه یا اکثر مشتریان می پرسند را یکبار دقیق و کامل و مشروح پاسخ گوید، تا هم زحمت پاسخدهی مکرر پرسنل مجموعه کاسته شود و هم مردم و مخاطبین، راحت تر و آسان تر بتوانند پرسش های معمول خود را پاسخ بگیرند.

 

جهت این مهم، لازم است حتماً از قبل و از طریق شماره های تماس یا سایر راه های ارتباطی ذکر شده در بخش تماس با ما در وبسایت شرکت، با مسئولین ذیربط هماهنگی های لازم را انجام داده و درخواست ملاقات حضوری را کتباً اعلام فرمایید. در صورت امکان، با این درخواست موافقت شده و زمان ملاقات حضوری با شما هماهنگ خواهد شد.

شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما در وبسایت شرکت، از طریق شماره های تماس یا سایر راه های ارتباطی ارائه شده، درخواست خود را در مورد قیمت محصول مطرح فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و بسته به نوع سفارش و میزان آن، پاسخ را ارسال خواهند نمود.

در ابتدا لازم به ذکر است شنیده گله یا شکایات شما موجب خرسندی و همچنین ارتقاء توانمندی ما می شود لذا ما از آنها استقبال میکنیم. بدین منظور، کافی است فرم ارتباط با مدیریت را در سایت ما تکمیل کنید و یا در صفحه تماس با ما، به شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید و بخواهید تا شما را به واحد رسیدگی به شکایات متصل کنند.

ما از طریق رسانه های اجتماعی به مخاطبین خود، اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. لذا می توانید شبکه های اجتماعی ما را که لینک آنها در صفحه تماس با ما آمده است، دنبال کنید. همچنین در انتهای صفحه اصلی وبسایت شرکت، اخبار جدید اطلاع رسانی خواهد شد.